torsdag 18 april 2013

Summercamp för barnen...

Denna vecka och nästa så har barnen ledigt ifrån TISB, vad göra. Vi hade inga planer på att resa någonstans då vi båda jobbar. Men ha barnen hemma hela dagarna utan någon som helst aktivitet fungerar inte.

Tur att bästa grannen har barn i samma ålder och lovade ta med mina barn på summer camp (skickar dock med min chaufför). Barnen har underbart roligt och idag när det inte var något summercamp så deppade i alla fall Sebastian, de åker visserligen länge i bil men väl framme så har de golflektioner (barnnivå) och sedan simlektioner och pyssel i ett lekrum, de har dessutom fått åka golfbil (en höjdare tycker Sebastian). Olivia gråter på morgonen när hon inte får åka med.

Ska få bilder ifrån J imorgon så då kanske jag lägger upp lite bilder ifrån bästa summercamp.

Imorgon så är det sista dagen för Olivias summercamp, skall åka till ett annat ställe och anmäla henne för ytterligare några veckor summercamp, annars skulle hon inte ha någonting förrän i juni, det håller inte. Hon blir för uttråkad.

Olivias kompis A och M ifrån Khel skall också på samma ställe så det blir toppen, i höst börjar hon TISB så då kommer det bli enklare för då har de samma lov hela tiden. Allt blir enklare då.
Just nu längtar vi till regn ibland, så här regnade det när M & K var på besök. Alexander ser så liten ut...

Sitter inte vid min vanliga dator så jag måste nog vänta med att lägga upp bilder...

I morgon är det fredag och helgen skall jag se hur mycket Sebastian och Alexander lärt sig på simlektionerna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar