tisdag 11 oktober 2011

Hemkommen från Goa och firad...

Förra veckan var vi i Goa på sol och badsemester och det var härligt även om en semester med tre barn aldrig blir så avslappnad som man skulle vilja. Olivia måste passas hela tiden i poolen men vi hade bra hjälp av Familjen E som också var där och bodde på samma hotell.

M fixar lite efter massagen... 

Hela gänget på restaurangen, utom M.

Kolla in väggmålningen på restaurangen helt fantastisk miljö...
Sol, bad och mat i mängder gjorde det härligt och jag kommer skriva mera när jag har tid, just nu förbereder jag inför ankomsten av första gästen här i Indien samt pluggar.

Idag skulle jag haft en pluggdag men blev shanghaiad av ett gäng kompisar här som ringde på dörren och sjöng ja må leva och hade med sig blommor och skumpa och kladdkaka samt talade om att massage och lunch väntade. Var bara att dumpa pluggplanerna. Studierna finns ju kvar.. Inte bara jag firades utan även kompisen M som fyllde år idag. Jag fyllde i lördags då vi flög hem ifrån Goa.

Hemresan är en story för sig då vi fick åka hem via Hyderabad pga att Kingfisher gett bort våra platser till några andra resenärer. Hur man kan göra det mot en trebarnsfamilj är för mig obegripligt..Men men nu har vi alla fall sett Hyderabads flygplats... :-)

Tack alla goa vänner för en härlig dag. Här kommer lite bilder ifrån dagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar