söndag 2 oktober 2011

Egendesignade skor...

Måndagen efter brunchen (läs 19/9) så tränade jag och sedan bar det av till ett skoparty, där hade Plumtree  utställning på sina skor. Jag åkte dit på vinst och förlust och insåg snabbt att jag ville ha åtminstone ett par skor med påfågelsmönster på. Jag åkte därifrån med två par skor beställda samt en liten väska som jag kan matcha skorna med.

Olivia spatserar på gatan. Hon älskar att vara ute.

Barnen badar som vanligt.

Söta snälla F hjälper till denna vecka då Roger är i USA.
Har inte fått skorna ännu men när de är klara så lägger jag upp en bild, de tog mått på foten och ritade av båda fötterna för att få det rätt. Skall bli kul och se om det blir så bra som jag hoppas. Därefter tog jag mig till en pizzeria som ligger bakom sorbet och åt en jättegod pizza. Sedan var det bara att åka hem och hämta barnen vid bussen.

Alexander hade Taekwondo på kvällen och jag och Sebastian hängde i lekparken med S och N, jag gick iväg till A en sväng och precis när jag kom tillbaka till lekparken för att gå och hämta Alexander så fick Sebastian väldigt bråttom att göra nr 2, som tur var kom F precis så hon kunde hämta Alexander medans jag sprang tillbaka till A för att låta honom gå på toa, tyvärr hann vi inte och det blev en dusch istället.

Så är det att ha småbarn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar