måndag 3 oktober 2011

Latin food festival samt efterlängtad comback...

Söndagen så arrangerade alla expats med rötter från latinamerika en matfestival som jag och barnen åkte till, dock vart det inte som jag hade tänkt mig. Lite optimistisk som jag är så fungerade det inte att äta mat med tre barn under sex själv på en proppfull festival med köer och värme så jag åkte relativt snabbt hem igen och sedan var det sista kvällen utan Roger.

Olivia leker med vattenspridaren vid gatan.

Efterlängtad pappa hade grejer med sig i väskan...
Måste säga att det gått över förväntan med den hjälp jag har med Nannu och Manju och F. Allt flöt som jag hade tänkt det. Pluggandet har dock blivit lite lidande. Roger kom hem på måndag morgon och åkte till jobbet efter lunchen. Barnen var till sig och ville ha sina presenter.

Roger hade köpt lite saker i USA till dem och de var upptagna resten av kvällen med att leka med grejerna de fick och att umgås med pappa.

På tisdagen pluggade jag med hjälp av att H kom och tog Olivia på en långpromenad, F var sjuk. Tack för hjälpen H. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar