tisdag 20 september 2011

gräsänkling när...

Roger åker till Dallas på jobbresa, bara flygturen tar 25 timmar så han är borta nästan hela 10 dagar och jag är själv med barnen. (Själv är väl en sanning med modifikation då jag har Nannu och Manju) Hur som helst natten mot lördagen (läs 16/9) åkte Roger efter lite resfeber iväg mot USA. Jag skall få hjälp av F som kommer och hjälper mig att lägga barnen då det är lite svårt att lägga tre småbarn samtidigt.

Olivia älskar att bada, frihet blev det med denna grej.
Det har redan gått ett par dagar och jag måste säga att utan F hade jag blivit tokig, hon är fantastisk med barnen, leker och busar och lägger dem utan att bli galen eller arg på dem. Tack så himla mycket fina F. Även på söndagen hjälpte hon till när jag vågade mig på brunch på klubben med familjen Si, familjen Sv och familjen R. Olivia har självklart varit jobbig de senaste dagarna då hon håller på att få ett par tuggtänder i underkäken med lös mage, dålig aptit och sömnproblem till följd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar