onsdag 31 augusti 2011

Taekwondo för Alexander...


Under sommaren har jag funderat över vilken aktivitet jag skulle få in Alexander på. Han är inte så förtjust i  bollsporter men när bästisen B gick på sin taekwondo så övertalade jag Alexander och komma med och titta. Det var torsdagen innan. Nu var det tisdag och Alexander skulle gå på sitt första pass och pröva.

Roger följde med då vi insåg att det var viktigt att pappa tittade på. Han var mäkta stolt över att vara med och han tyckte det var roligt också. Under tiden var jag och Sebastian och Olivia i lekrummet.

Vid det här laget är jag ganska less på att ha barnen hemma. De vill börja skolan båda två men det går relativt bra ändå. Tur att jag har hjälp om dagarna, annars hade jag blivit tokig. Jag avslutar med lite härliga blommor ifrån ett soligt Sverige på Hemsön i juli.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar