måndag 8 augusti 2011

Tillbaka i Indien...

Har varit hemma i över en vecka men alla tre barnen är fortfarande hemma, de börjar skolan den 18 augusti så har det inte blivit så mycket bloggande, dessutom ligger jag efter lite på bloggandet.

Idag har jag i alla fall varit på TISB och hämtat uniform eller rättare sagt hämtat delar av uniformen till Alexander. Fanns inga byxor, så mycket tid gick åt.. Tre timmar med två barn som var trötta och hungriga och ett barn i bilen med Manju. Ja ja jag måste ha glömt att det var Indien jag var.

Men nu har jag nya skjortor, Sebastian kommer ta Alexanders gamla kläder samt övertagna ifrån en fransk kompis som också har sina barn på TISB.

Vi har det bra och jag skall försöka sammanfatta sverigesemestern och tiden därefter allt eftersom...

Tack i alla fall alla hemmavid för det var trevligt att träffas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar