fredag 8 april 2011

8 månaders kontroll - Olivia

I Onsdags kom jag äntligen iväg. Olivia har varit snorig så jag har inte velat åka till doktorn för hon skulle ta en påfyllnads dos för Hepatit B och då kan hon inte vara sjuk. Det bar av ner till stan och till hennes doktor som vägde och mätte och gav henne en spruta.

Min lilla guldklimp börjar bli tung att bära särskilt i bilbarnstolen..
Hon väger numera ca 8 kilo, (ca eftersom här väger de med kläder och full blöja på) är 62 cm även det ca och 43 cm runt huvudet.

Som jag sagt tidigare så kryper hon och går längs med möbler numera. Kolla in videor nedan...






2 kommentarer:

  1. Så söt...
    Hälsningar från Cajsa.

    SvaraRadera
  2. Så söt...
    Hälsningar från Cajsa.
    (kommentar som försvann som jag lagt in)

    SvaraRadera