fredag 1 april 2011

Måndag - jobbig vecka startar

Veckans blombukett, nejlikor som skall tåla värmen lite bättre än rosorna....
Denna vecka har jag varit helt själv med barnen, eller rättare sagt med Nannu och Manju så kan jag ju inte hävda att jag varit helt själv tack och lov. Utan dem hade jag nog blivit tokig tror jag. I måndags fick jag upp alla tre barnen och iväg till Alexanders buss. Olivia fortfarande sovandes i vagnen och Sebastian utan att ha ätit frukost.

Men det gör inte så mycket eftersom vi har tid efteråt att äta innan Manju kommer för att åka till dagis. Vi åker till dagis och på vägen hem stannar vi för att posta Ps vykort eftersom postkontoret nu var öppet.

Handlare som försöker skydda sina grejer mot den varma och starka solen...
Nannu fick hjälp att åka till sjukhuset av Manju eftersom hennes dotter inte har mått bra, hon kom tillbaka med Manju vid lunchtid. På kvällen så kunde hon gå hem vid nio då Olivia somnat en stund bara för att vakna upp och hålla sig vaken fram till halv tolv. Förmodligen så känner hon av att vi har andra rutiner denna vecka eller så håller hon på att få en tand så att hon har svårt att sova...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar