fredag 22 april 2011

Söndag - Grattis Mamma

På söndagen fyllde min egen mamma och barnens mormor år, det firade vi med att skypa på eftermiddagen under ett bra tag. Ett tag var det riktigt internationellt när även B ringde upp ifrån Sydafrika.  Hon är där och jobbar under ett par månader och såg att vi var online.

Här kommer lite blommor virtuellt mamma som jag handlade med tanke på dig.

Blomsterbudet arrangerar blombuketterna direkt vid dörren.

Påskliljor, nja men stora fina gula liljor fick jag tag på lagom till påsk. Så himla fina och doftar mycket och gott.

Orchideer fick det också bli, tänkte på mina som jag lämnade hemma i Sverige när jag köpte alla dessa.

1 kommentar:

  1. Tackar för de fina blommorna till min födelsedag! Den vita orkiden blommar med en stängel. Den rosa har blommat sedan november och har fortfarande fina blommor.Snart får alla orkideérna semester i stugan så då får du titta på dem. Mamma

    SvaraRadera