torsdag 17 mars 2011

Commercial street...äntligen...

Jag och A åkte ner och äntligen har jag shoppat i vimlet och fyndat kläder. Jag köpte ett antal klänningar och underkläder till Roger och hittad äntligen kedjan till våra lampor som jag tänkt hänga på balkongen men saknat en lämplig kedja att hänga den i.

Dessutom fick Olivia lite kläder också. Jag gick mest runt och njöt av atmosfären och att äntligen få gå runt och strosa. Det var dock varmt och vi började bli hungriga så efter att A köpt en helt fantastisk oljelampa så tog vi bilen till pizza hut och åt en god lunch innan vi vände hem igen för att kunna hämta barnen och förbereda inför kvällens middag.

Manju och snickaren hade varit på uppdrag samtidigt och letat plexiglas för att kunna sätta upp fallskydd i våran trapp. Olivia har den senaste dagarna blivit väldigt rörlig, hon kryper och klättra upp för att stå och vill inget hellre än att kunna gå. Så det har blivit hög tid att fixa detta.

Grindar har vi fått låna av grannen mittemot som inte behövde sina längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar