fredag 4 mars 2011

Lat dag vid poolen...

Idag gjorde jag något som jag inte gjort sedan jag kom hit. Jag låg och slappade vid poolen. På morgonen efter att ha lämnat Alexander vid busshållplatsen, lämnat Sebastian på WeCare och sett till att Nannu fick nytt bandage på fingret så lät jag Olivia vara hemma med Nannu och gick till poolen i bikini.

Jag i solstolen, som ni ser är jag fortfarande vit som ett lakan, vilket
skvallrar om hur ofta jag är vid poolen.
Där låg jag i skuggan och pratade med A och hennes båda föräldrar som är på besök just nu, solade och badade för första gången i poolen. Det var kallt i poolen men inte fryskallt som tidigare och i solen blir man snabbt varm igen.

Därefter åt vi en god lunch (med efterrätt, ja jag kan inte låta bli) och sedan gick jag till mitt bokade massagepass medans Manju hämtade Alexander vid bussen och när jag kom hem igen så åkte jag och hämtade Sebastian.

Jag kan tala om att jag behövde den egentiden. Gud så skönt och det gjorde att jag kunde ta att Roger kom hem sent ifrån sitt viktiga möte på jobbet utan att gå under av pressen ifrån tre hungriga barn...

A var mitt sällskap, betydligt coolare och brunare :-)
Jag hade gjort potatisgratäng och oxfile med sås till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar