torsdag 24 mars 2011

Semester bokad...

I slutet av april så är Alexander ledig ifrån skolan och under slutet av ledigheten så har även Sebastians dagis stängt (påskledighet tror jag att det är) därför tänkte jag och Roger att vi skulle åka iväg ifrån stan lite.

Så i måndags åkte jag ner till resebyrån och bokade in en semester till bergen. Orange county och kabini, där kommer vi bo superlyxigt i ett hus med egen pool. Kommer nog aldrig bo så lyxigt någon mer gång i livet. Hur som helst så kommer vi ta bilen dit och bo där i fyra nätter och njuta av naturen och jag och Roger gå på safari, barnen kan inte följa med då de infört en 6-års regel. Möjligtvis kan vi prata till oss att Alexander får följa med.

Kabini Pool Hut
Så här ser det ut där vi skall bo, bilden är lånad ifrån deras hemsida
Dock kommer man kunna mata och rida på elefanter och åka på båtfärd och dessutom kan vi ligga vid poolen och slappa och all mat ingår, liksom kost och logi för Manju...

Skall bli härligt...

Efteråt åkte jag till crossword där jag hittade en present till flickan som vi skulle på kalas till på tisdagen och det blev en liten barbiedocka. Jag hittade också en massa kläder i barnklädesaffären ovanpå crossword så nu har Olivia lite större sommarkläder än de jag hade med mig ifrån Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar