torsdag 3 mars 2011

Mysdag med Sebastian...

Idag har jag haft Sebastian hemma eftersom dels var hans dagis stängt pga ledigheten igår samt att han fortfarande är dålig. Förmodligen håller jag honom hemma även i morgon.

På förmiddagen skulle jag egentligen ha varit på babyshower för en annan svenska här men eftersom både Sebastian och Olivia inte är 100 så skippade jag det. Dock vart det ändå så att jag och Sebastian gick bort på fika. I början på våran gata har en annan svensk familj ifrån Göteborg (Volvo) flyttat in som har en kille i Alexanders ålder och en kille i Sebastians ålder så hon och jag fikade medans Sebastian och deras tvåårig lekte ihop... (Alexander gillar också att leka med deras äldre son)
t
Jag har tagit promenader med barnvagnen idag för att komma ut med Olivia och få henne och somna samt att både Alexander och Sebastian gillar att hänga på ut om man promenerar med dem. Ju mer de leker ute desto mindre bråk blir det inne...

Idag har faktiskt alla tre barnen somnat innan klockan var nio, det var länge sedan. Skönt att man inte är helt utslagen när de somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar