torsdag 24 mars 2011

Medlemskort uthämtat..

Idag åkte jag till Leela Palace för coffeemorning, dock var det lite av en besvikelse eftersom ingen jag kände var där. Dock behövde jag åka dit för att hämta ut mitt medlemskort, man har rabatt om man visar upp det, framförallt på Taj West End tex...

När jag insåg att ingen av de svenskor jag brukar träffa eller övriga heller (indier etc) så tog jag en sväng i parken  deras och såg något mycket märkligt, i vattnet var det massor av bin/getingar ??? det såg megakonstigt ut och jag tog kort på det. Har dock inte kollat in korten ännu så det är oklart om det syns på bilden hur många det var i vattnet. Undrar om de har en indisk variant av getingar som gillar vatten...

Hur som helst därefter bar det av till pizza hut för en lunch innan jag åkte hem igen... Nästa gång skall jag kolla att fler skall dit så blir det trevligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar