onsdag 2 mars 2011

Sköna måndag...

I måndags så hade jag en bra dag. I alla fall kändes det som om jag fick tid för mig själv. Nannu tog hand om Olivia medans jag tog en lunch på Toscana helt själv, det gjorde ingenting då jag hade en bok med mig. Åt god fisk...

Min fina fisktallrik när jag åt på Toscana i måndags.
Alexander ville äta på klubbhuset när han kom hem så när jag hämtade honom så gick vi till klubbhuset och han fick mysa där en stund.

Nannu har fortfarande problem med sitt finger även om hon kan göra allt utom att diska och hacka en del grönsaker etc som kräver mycket vattenkontakt. Därför är Stella här fortfarande och hjälper till.

Jag kände också för första gången att min hosta äntligen började ge med sig. Även om jag fortfarande har en del problem med slem... Tyvärr så har Olivia blivit snorig igen och även Sebastian började hosta igen..

Känns som vi aldrig får vara riktigt friska i detta hem.

2 kommentarer:

  1. Sååå skönt för dig med lunch på egen hand!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Jo, men jag hade hellre haft sällskap med dig.. Kram Cissi

    SvaraRadera