torsdag 16 juni 2011

En sista...

manikyr och pedikyr och jag slog till med en massage också... Man måste frossa i det som är bra med Indien. I Sverige unnar jag mig massage när jag har ont, riktigt ont... Fotvård när fötterna ser för taskiga ut, men manikyr sker väldigt sällan som tex inför bröllopet ifjol. Innan dess kan jag inte komma ihåg när jag gjorde det senast. Här i Indien har jag gått väldigt ofta, å andra sidan visar man tårna hela tiden så det är ett större behov här än i Sverige att se tjusig ut om tårna.

Mamma med Olivia ifjol på verandan på Hemsön... 

Pappa med svampskörd ifjol höstas, saknar er båda mycket...
I morgon fredag skall Sebastian säga hej då på WeCare då han börjar TISB precis som sin bror i augusti, har beställt en eggless och creamless cake.. (orkade inte baka själv då den inte fick innehålla varken ägg eller grädde... ) De bad att jag skulle läsa en saga också för hela gruppen. Skall bli intressant.

Roger har varit sjuk i två dagar men idag var han på benen igen och åkte till jobbet.

Nu är det bara 3 dagar innan jag sätter mig på flyget med barnen hem till mamma och pappa och Sverige...
Längtar....

Har börjat skriva packlista och gått igenom grabbarnas garderob, men inte mer än så i packningsväg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar