söndag 12 juni 2011

Lugn söndag...

Idag har man inte gjort många knop efter gårdagens fest. Roger åkte på stan med en kollega på besök och då passade jag på att sova lite tillsammans med Olivia medans Alexander var hos en kamrat och lekte.

De vanliga buketterna hade jag köpt på fredagen.

Vacker kombination i vitt och mörkrosa.

Indisk välkomstgirlang

Maffigt arrangemang för fönstersmygen.

Krukorna kom äntligen upp på väggen och här med fantastiska snittblommor i dem som prydde väggen.

Lite mera i detalj

Mina gäster vet att jag tycker om blommor och kom med två fina buketter

Den något mindre arrangemanget för hallbyrån var också fint, här är dock dagen efter så ljuset är inte lika bra.
Sedan röjde jag lite efter gårdagens fest och på morgonen hade jag vinkat av Nannu och hennes döttrar med rester ifrån festen som hon kunde ta med hem till sin familj.

Här kommer lite bilder på blomsterarrangemanen jag hade under festen, kan ni fatta dessa fyra uppsättningar samt girlangen över ytterdörren kostade mig 2500 INR ca 350 kronor... Undrar vad samma sak skulle ha kostat i Sverige.

Håll till godo, jag kommer frossa i blommor så länge jag bor här i Bangalore.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar