tisdag 14 juni 2011

Nytt besök på RxDx

Idag har jag varit med Nannu och hennes äldsta dotter till RxDx igen. Vi träffade doktorn och han skrev ut vilka prover som skulle tas, vi gick upp och tog dessa och fick åka hem. Resultatet kommer imorgon efter klockan 3.

Nere vid vattnet, solen går nästan aldrig ner denna tid på året som jag kommer hem.

Så här mycket träd tror jag inte det det finns nu, men där ligger den stugan.

Samma vy, men annat ljus

Blir aldrig less på detta...

Genom fönstret över fjärden här har många glas vin åkt nerför strupen.

På berget på ön, vissa dagar ser man ända bort till Högbondens fyr...
Nannus dotter mår bättre men kan fortfarande ha ont i huvudet, få ibland bensmärtor etc. Doktorn tror att hon måste ha högre dos, det kommer ta lite tid att ställa in rätt dos verkar det som när jag surfade runt på sjukdomen.

Skall bli intressant och se om hennes värden har blivit bättre av sex veckors medicinering.

Återkommer i morgon i ämnet.

Stella har varit här som barnvakt under tiden vi var på sjukhuset.

Så här dags om en vecka så har jag varit en hel dag i stugan på Hemsön, jag längtar. Lägger in lite bilder på Hemsön så ni förstår..

Kort ifrån ifjol med den nya stugan i vyn och mer dramatik...

Barnen längtar nog till detta, frihet vid strandkanten. Var är alla Indier???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar