onsdag 25 maj 2011

Inköpsdag och massage

Igår tisdags så var det shopping av mat hela förmiddagen, vi hade slut på grönsaker och lite allt möjligt. Till slut hade jag varit på tre olika affärer och var helt slut och jättehungrig efter att handlat mat och förnödenheter hela förmiddagen...

Ni vet det är inte bara att åka till ica och handla utan man får handla vissa saker på foodworld en del som var slut på reliance fresh och till slut hittade jag tomatpuren och grädde på sorbet.

Ja ja, tur man har ledig på dagarna och har hjälp annars hade vardagen aldrig fungerat. Jag  var helt slut och tänkte unna mig en extra massage denna vecka.

Jag ringde och bokade som vanligt, problemet var att jag istället för att boka där jag brukar boka bokade på hårsalongen brevid som tydligen också hade huvudmassage och ryggmassage och fotmassage. Den största skillnaden var att det var lite mjukare och inte lika skön massage, dessutom var det dubbelt så dyrt men det är klart de tvättade håret på mig efteråt och det var skönt på ett annat sätt. Nästa gång skall jag vara säker på var jag bokar min  massage.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar