måndag 16 maj 2011

Kalasdags igen...

Denna helg har verkligen varit min och Rogers helg, i fredags så drack jag och Roger rödvin tillsammans för första gången sedan jag vart gravid med Olivia. Vi hade det jättemysigt då Olivia somnade tidigt och barnen tittade på film framför tvn och somnade själva med lite chips och välling.

Veckans blombukett ihop med förra veckans som fortfarande blommar.

Kolla in detta arrangemang....
Jag och Roger drack vin ute på balkongen med endast myggspiralen som sällskap och när väl Olivia vaknade lite senare så gjorde det inte oss något för då hade vi kunnat sitta och prata och skratta och ha trevligt ihop i över två timmars tid.

På lördagen så åkte jag på ett snabbt besök till Hypercity för barnen skulle på kalas denna gång hos bästisen B längre bort på gatan. Jag och Roger hade bara Olivia hemma ända fram till kl 8 då Sebastian kom hem och kl 9 kom Alexander hem och båda somnade snabbt och jag och Roger hade hunnit käka pizza och kolla på en hel film själva med en delvis vaken och delvis sovandes Olivia. Hur lyxigt som helst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar