onsdag 25 maj 2011

Sjuk Alexander...

I fredags (läs den 20/5) så förstod jag varför Alexander varit så gnällig på simskolan dagen innan, han hade ganska hög feber samt att man hörde på hans röst att han måste ha haft ont i halsen en längre tid för nu lät han tjock.

Sjuk Alexander satt mest i fåtöljen hela dagen...

Så här söt är Olivia när hon sover i saccosäcken våran.
Som vanligt säger han ingenting, jag tog honom till doktorn på en gång då jag misstänkte att det var halsfluss och mycket riktigt han fick pencillin och smärtstillande att äta under fem dagar. Typiskt Alexander beteeende. Han fick vara hemma och han spelade playstation och lekte hela dagen (får man febernedsättande så går det)

Dessutom var Roger på fredagspub med kollegorna och kom hem sent så jag nattade tre barn själv, det går med hjälp av film på tvn och vällingflaska till Olivia.

Dock var det inte som förra fredagen då jag och Roger delade en flaska vin... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar