måndag 16 maj 2011

Lyxig avslutning på helgen...

Igår var det brunchdags igen. Denna gång på Leela Palace inne i stan. Vi hade inte varit där förut men fått det rekkomenderat av ett par bekanta. Vi och våra glada brunchkompisar familjen E åt och drack champange under ett par timmar och barnen var i lekrummet efter att ha slängt i sig lite mat.

Fullt upp med tre barn som vill ha mat samtidigt.

Våran duktiga lilla tjej äter brödkanter... Gott, gott

Somnade gjorde jag också i värmen på två dynor.

När lekrummet hade stängt så såg alla barnen på film på
medhavd dvdspelare...
Lekrummet var fantastiskt med kuddar och nallar och rutchkanor och godis och annat smått och gott. Alexander och Sebastian kom knappt till bordet mer än för att kolla att vi var kvar och sedan gick de tillbaka när de insåg att vi inte skulle åka hem på ett bra tag.

Maten var lika bra som på Taj West End men vissa saker var sämre och andra bättre, efterätterna är bättre på Taj West End.

Bilder kommer lite senare när jag laddat in dem.

Dock så var jag jättetrött då jag inte druckit champange på länge och vi trots allt har tre barn så kvällen blev lite tung men det gjorde inget. Verkligen en helg för mig och Roger vilket behövs då det är så himla lätt att fastna i vardagen annars.

2 kommentarer:

  1. Hej Cissi! Alltid kul att läsa dina dagliga rapporter om livet i Indien. Verkar vara ett socialt och skönt ställe att vara föräldraledig på. Jag ska inte klaga, vi har haft jättefint väder här i Göteborg den senaste tiden och grannfrun är hemma med sina pojkar så det har blivit en del fikastunder i solen på min eller hennes altan medan pojkarna röjer runt. Håller på och filar på ett mail till dig, håll utkik!
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Jag längtar att kolla in dina lillkillar, har skrivit ett långt svar på brevet.. Kramar Syrran

    SvaraRadera