torsdag 5 maj 2011

Lång presentjakt...

Den senaste månaderna har vi letat och letat och äntligen i måndags såg Manju whiskeyflaskan som F önskat sig så länge. Genast skickades chauffören för att köpa in några flaskor. I onsdagsmorse så gav Roger F flaskan och han blev väldigt glad.

Igår åkte jag för att inhandla några flera för att kunna ha själva. Därefter åkte jag till Oasis centre och shoppade bla skjortor till Roger och kollade på grejer till mig. Dock blev det inget till mig själv. Det är enklare att handla till andra än till sig själv.

Därefter intogs en god lunch på Taco Bell mitemot och sedan sneglade jag på IPAD2 i Croma butiken, även om jag hade velat köpa en så kommer de inte in i lager förrän om tre veckor ( kan lika väl betyda 3 månader i detta land :-) )

Sedan bar de av hem för att hämta Sebastian och sedan gå till simskolan med barnen, endast Alexander går men eftersom Sebastian kommer hem tidigare denna vecka (vill inte skicka tillfälliga chauffören och hämta honom själv ännu) så får han vara med mig och bada under samma tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar