tisdag 23 november 2010

Övertrötta barn...

får man när lillkillen vägrar sova middag. Vi åkte inte bil idag som annars är ett effektivt sovmedel. Sebastian är precis i det stadiet att han inte vill sova men behöver och antingen somnar han kl 16-17 och vägrar somna senare eller så är han som idag, övertrött och bråkar med storebror.

Imorgon skall Alexander äntligen börja skolan, han skall åka i skolbussen helt själv ifrån hotellet på morgonen och åka buss hem där vi hämtar upp honom vid Prestige ozone. Självklart skall han åka ifrån Palm Medows när vi väl flyttat dit, så ganska snart skall han byta busstur. Skall bli roligt och höra snacket när han kommer hem.

Jag och Sebastian och Olivia kommer följa efter i bilen och se om han behöver mig i början. Skulle inte tro det och jag är lite nervös över vad Sebastian och jag skall hitta på. Kanske åka iväg med Suresh till något närbeläget ställe.

I övrigt idag så har vi legat lågt hemma på hotellet. Ett litet besök vid poolen dock...

2 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon! Är säker på att det kommer att gå jättebra!

    SvaraRadera
  2. Hej på er
    Verkar som ni haft lite kämpig start, men så är det väl. Hoppas Alexander gillar nya skolan imorrn då. Du är duktig Cissi som orkar dokumentera! Här är det vitt och blåsigt. Blev en väldigt vintrig November, härligt tycker jag. Kämpa på... Kram / Kajsa

    SvaraRadera