fredag 26 november 2010

Shopping inför helgen...

Idag har jag och Sebastian och Olivia handlat luciatågsgrejer. Vita långa skjortor har vi redan fått av A som inhandlat det åt oss, kvar var papper till att göra strut till Roger med stjärnor, dessutom var jag på jakt efter en adventsjulstake.

Det fanns bara ljusstakar med antingen 3 ljushållare eller 5. Det fick bli en med 5 stycken. Min tanke var att lämna den 5:e hållaren tom i mitten och sätta någon form av julpynt där. Dessutom inhandlade jag en julstjärna. Dock utan lampa till, det får bli senare. Det femte ljuset tänkte jag ha i luciatåget i morgon.

Företaget skall ha en familjedag där alla svenskar på plats skall forma ett luciatåg. Jag hade med mig tomtedräkter till barnen för julafton som de skall ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar