onsdag 23 februari 2011

Nannu delvis tillbaka

idag var Nannu tillbaka, hon har fortfarande bandage över fingret och kan inte jobba i vatten, men hon är ändå till stor hjälp. Jag och Alexander kunde rå om varandra och åka till gyllene måsen och äta lunch ( på begäran av sonen) och sedan komma hem till ett röjt hem.

Alexander är bara delvis bättre, antar att det kommer ta hela veckan för honom att bli frisk som det tog för mig och Roger också. Nu vill vi bara vara friska, det får vara nog med sjukdomar för ett tag framöver.

Idag så satte jag Olivia på madrassen i matsalen och när jag kommer tillbaka igen står hon upp, hon har alltså dragit sig själv upp och håller i gallret i fönstret... Se även filmen...

Det visade sig att hon hade bajsat så hon ville väl inte sitta i bajset och reste sig upp därav...

På morgonen tog vi oss till Airtel och fixade ett nytt mobilnummer, mitt SIM kort hade blivit inaktiverat och jag behöver verkligen en telefon... Skönt att vara kommunicerbar, måste bara meddela alla mitt nya nummer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar