onsdag 16 februari 2011

Vår trädgård och balkong...

Visst börjar vi få mysigt på balkongen nu.

Saknas lite kuddar bara i möblerna då våra dynor inte är dom mjukaste direkt

Palmer och hängamplar och blommor skapar myskänsla. Lyktorna är fina kvällstid.

Ungarnas bord som de kan sitta vid om vi har mycket folk eller om de skall leka ute vid bordet.

Mina rosor som dock står lite undangömt på balkongen men som finns där om man vill titta på dem.
Sedan här kommer lite bilder på våra fruktträd jag köpte samtidigt med blommorna.

Min limefruktsplanta

Samma planta där limefrukterna som är på g syns lite bättre.

Mitt andra fruktträd, kommer dock inte ihåg vad frukten heter :-)

Mitt mangoträd som blommar för fullt, tror dock inte att det blir så mycket frukt i år eller nästa år... Vi väntar dock på att våra bananer skall mogna på våra bananplantor, har två stockar som håller på att mogna. Häftigt va...

Blomplanta som blommar i rabatten framför huset. 

3 kommentarer:

  1. Vad fint ni fått det!Vilken blomsterprakt. Jag blir avundsjuk på allt ni kan odla.Så synd om Roger! Ge honom en kram från oss.Pussa barnen från oss.
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Superfint! Ser jättemysigt ut :-)
    Kul med lite olika fruktträd. Hoppas att ni får mango.
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Frukten heter Chiku! Har inte smakat än men det ska bli!

    SvaraRadera