torsdag 3 februari 2011

Svensklunch och mera sjukdomar...

Idag har jag varit på lyxlunch nere på stan tillsammans med andra svenska mammor på plats. Man har som vana att träffas på olika restauranger en gång i månaden vi svenska mammor här på plats i Bangalore. Alla kommer inte för man har många olika ärenden och besök etc, men tillräckligt många kommer. Idag var vi på UB City nere i stan och en restaurang som hette Fava.

Det var skönt och kul och träffa några av de andra svenskarna och äta god mat dessutom. Olivia var snäll och jag åt kött och goda efterrätter. Det var första gången jag var på UB City men jag såg inte så mycket av själva köpcentrumet utan jag gick direkt till restaurangen och sedan direkt därifrån. Måste åka dit och flanera en annan gång bara för att insupa atmosfären.

Bra mat och trevligt sällskap. När jag hämtade upp Sebastian så insåg jag att han fått våran förkylning och att hans förkylningsastma slagit till. Blir till att medicinera och hoppas att han inte blir för dålig för dagis i morgon. Bådar inte gott då han han hostar så han vaknar... Blir väl en vaknatt i natt. Skall gå och lägga mig nu så jag orkar med.

1 kommentar: