söndag 20 februari 2011

Roger återuppstånden ifrån de döda...

på lördagen så var Roger så pass pigg att han kunde tänka sig att lämna huset för en kort stund, vi tog oss till Forum mall i Koramangala och gick på landmark och kollade på lite allt möjligt, men sedan ville barnen hem. Helt omöjligt att gå och strosa som man vill med tre barn i släptåg.

Det börjar bli varmt och vi får inte alltid på Sebastians hans kläder, han går gärna bara i blöja, denna gång fick han åtminstone shorts på sig innan han gick ut på gatan för att leka.
Lite frusterande för Roger som inte har samma tid för sig själv som jag, han får aldrig tid till att titta på det han vill. Vi har bestämt att han skall åka iväg själv ibland för att få lite egentid utan barnen och kunna göra sina ärenden.

Jag kan ju alltid lämna Olivia med Nannu för att åka iväg kortare stäckor åtminstone och ju större hon blir desto enklare blir det... Jag ammar fortfarande men så fort jag slutat helt med det så går det att lämna henne hela dagar... I alla fall längre än 1-2 timmar i alla fall. Som det är nu så är det max vad jag är borta just nu utan att ta med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar