torsdag 13 januari 2011

Dryga två månader i Indien...

Tänk den 10:e hade vi bott i Bangalore i två månader. Två månader fyllda av kulturchock och god mat och nya vänner och nya erfarenheter.

Blivit arbetsgivare, sytt barn på hakan, åkt mycket bil, shoppat mer än jag någonsin gjort mest nyttosakern men en hel del okynnes och grejer till huset.

Vi har kommit oss väl tillrätta och vi trivs, Sebastian säger inte åka hem lika mycket och Alexander tror jag stormtrivs. Det ända vi saknar egentligen är som sagt våra möbler. Blir inget denna vecka heller för i morgon är det fredag och vi har inte fått något nytt datum och tid för att tulla sakerna.

Roger har kommit väl tillrätta på jobbet också även om han självklart också är trött på kvällarna av att tex prata engelska hela dagarna. Jag har så sakteliga kommit in i mitt nya liv utan kollegor på jobbet men jag har mycket intryck hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar