torsdag 6 januari 2011

Inskolningen fortgår...

Två av de FYRA!!! kossorna som stod mitt på vägen på väg till Sebastians dagis.
Idag lämnade jag Sebastian ännu lite tidigare, han fick leka ute på gården när vi sa hej då. Han är tapper och håller god min tills jag går ifrån honom. Dvs han gråter fortfarande när jag lämnar. Dock så sov han middag där idag och dessutom åt han bra på lunchen och tydligen har han lekt med andra barn idag också.

Imorgon skall han komma ännu lite tidigare och stanna ännu längre. Skall bli skönt när inskolningen är över och att vi nästa vecka är inne i normala rutiner som det kommer vara.

Tror inte Sebastian lider av att inte kunna språket på samma sätt som Alexander eftersom han lär sig svenska fortfarande så att lära sig engelska samtidigt är inte så svårt och gester och handtecken fungerar lika bra för honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar