onsdag 5 januari 2011

Inskolning forts...

Idag lämnade jag Sebastian och satt utanför och väntade, vid 11-tiden åkte vi hem för lunch och jag hämtade honom vid 12.30. Allt har gått bra förutom att han började att gråta när jag gick och när jag kom. Får se hur det går att lämna honom imorgon. Tanken är att han skall sova middag och äta lunch där i morgon men vi får väl se om jag skall hämta honom samma tid imorgon kanske och inte göra för många nya moment på en gång.

Hemma har vi bara tagit det lugnt och vi har lagat mat och ikväll skall jag försöka mig på att göra naan-bröd på deg som Nannu gjort i ordning åt mig. Skall bli intressant och se om jag får godkänt och att det går att äta. Nästa steg måste vara att jag gör degen själv. Vore kul om man kunde baka det hemma i Sverige sen när vi flyttat hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar