tisdag 4 januari 2011

Missade en födelsedag...

idag... När Roger ringer på eftermiddagen så säger han att han äter tårta. Jag undrade vem är det som fyller år? Inte en tanke på att det var han som fyllde år. Har alltid annars bjudit på frukost på sängen när han fyller år men inte idag. Illa illa, jag skyller på att jag är i Indien och inget är som vanligt. Har ingen almanacka som påminner mig heller. Måste ta och programmera in alla födelsedagar i telefonen tror jag. :-)

Köttfärspaj och grönsallad till middag...

Rogers arbetskamrater bjöd på tårta idag, så här såg den ut när han kom hem...

Chokladsockerkaka...

Som blev bakelser till efterrätt
Dock så hade jag (med hjälp av Nannu) ändå lagat en köttfärspaj och bakat en chokladtårta till kvällsmaten så lite kompensation fick han min käre make... Dessutom två PS3-spel i födelsedagspresent synd bara att inte playstation har kommit ännu...

1 kommentar:

  1. GRATTIS från ett snöigt Västerås! Inte lätt att minnas ALLA födelsedagar :-)
    Den här kommer ni nog iallafall komma ihåg eftersom den höll på att bli bortglömd....
    //Tarja o co

    SvaraRadera