onsdag 8 december 2010

Äntligen internet...

Idag har vi fått internet i huset äntligen. Vi har fått en sladd genom ett av fönsterna, tanken är att de skall borra ett hål i väggen och fästa ett riktigt uttag där men tills vidare har vi internet via ett av våra fönster i rummet nere, som vi har tänkt skall bli arbetsrum/gästrum/lekrum eftersom Alexander inte vill bo på nedervåningen ännu. Får se hur länge det varar att han inte vill ha eget rum.

Jag ligger efter i bloggandet, men skall försöka skriva ikapp allt som har hänt den senaste tiden så fort jag kan och orkar. Vi har i alla fall kommit oss väl tillrätta och barnen och vi börjar få någon slags vardag igen, konstigt att man kan det trots att vi har väldigt få möbler i huset och de få möbler vi har är lånade eller nyköpta. Skall lägga upp bilder så fort jag kan. Men skall försöka skriva lite i tur och ordning...

3 kommentarer:

  1. Välkomna till världen.

    SvaraRadera
  2. Välkomna till världen.
    Kent

    SvaraRadera
  3. Vad härligt, det är kul att läsa er blogg, jag läser nästan varje dag. Här hemma är det full rulle, kom hem från Bryssel igår kväll, äntligen en helg utan planer i sikte. Magnus och barnen och pappa har redan ätit upp alla lussebullar, ska jag baka fler i helgen hmm...
    Alla hälsar!
    /Cattis

    SvaraRadera