fredag 10 december 2010

Tre män klippta för en spotsstyvel...

När Roger kom hem så hade vi bokat en klipptid för barnen och han på onsdagen kl 18.00, sagt och gjort jag och barnen åt innan och sedan bar det av upp till klubbhuset. Jag satt och pratade med I om vad man skall tänka på med maiderna och annat smått och gott medans barnen blev klara.

Sedan fick barnen leka av sig i lekrummet som är helt fantastiskt på övervåningen i klubbhuset. Där var vi i ca 1½ timma innan vi gick hem.

När väl barnen hamnat i säng så fick jag äntligen koppla upp mig mot omvärlden igen. Har sedan dess försökt "skriva ikapp". Dock ligger jag fortfarande ett par dagar efter. Jag hoppas vara ikapp nu under helgen.

Jag och Olivia får väl klippa oss en annan gång, själv är jag mest sugen på att prova på massagen på spa-avdelningen. Får se om det kan bli tid för det i helgen... Undrar var lyxhustru livet tog vägen, hittills har jag jobbat minst lika hårt som Roger även om mitt jobb är "obetalt" :-) Skämt åtsido, det kommer bli bättre men just nu så är det ingen dans på rosor men det går ingen nöd på mig.

Det är värre för barnen som forfarande längtar hem och saknar sina grejer, men jag tycker det blir bättre och bättre dag för dag i takt med att saker faller på plats...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar